Admin Specials

Interim diensten

Z

Snel geregeld

Z

Belastingaangifte

Z

Betrokken

Z

Kostenefficiënt

Interim Diensten

Admin-Specials kunt u inhuren als interim administrateur en boekhouder, voor bedrijven die bepaalde financiële en administratieve processen voor korte of langere periode willen uitbesteden.

Interim Diensten

Binnen onze interim dienst wordt Admin-Specials ingehuurd om uw onderneming te ondersteunen bij bepaalde (tijdelijke) administratieve werkzaamheden, waar u graag een goede interim professional voor inschakelt. Dit kan bij een groot project zijn, bij speciale verbeteringstrajecten op de afdeling administratie en boekhouding, bij reorganisaties, ziekte, tijdelijke zwangerschapsvervanging of omdat u graag de expertise en kennis van een interim administrateur wilt inschakelen.

Wat zijn uw voordelen met onze interim diensten?

  • Hoge mate van flexibiliteit en tijdelijke arbeidskracht.
  • Beperking van financiële risico binnen uw bedrijf
  • Jarenlange ervaring met de administratie bij diverse bedrijven
  • Gebruik kunnen maken van externe kennis en expertise
  • Maximale resultaten binnen een vooraf bepaalde periode
  • Hoge kosten besparen op vast personeel.

Diverse interim functies
Admin-Specials voert als interim administrateur en boekhouder diverse functies uit, waaronder de debiteuren en crediteuren administratie. Als ondernemer bepaalt u zelf hoe lang onze interim service voor administratie en boekhouding nodig is. Dit kan voor zowel een kortdurend project zijn, of voor bepaalde vaste uren per week of gedurende een paar maanden. Dit is mede afhankelijk van uw behoefte. Als interim administrateur voeren wij voor meerdere bedrijven de debiteuren en crediteuren administratie, grootboekadministratie en ander administratieve- en financiële processen uit.

Waarom is een interim administrateur voor u interessant?
U bepaalt zelf voor welke periode u graag van onze interim administratieservice gebruik wilt maken. U spreekt met ons door wat de werkzaamheden zijn en een eventuele inschatting van de te werken uren of de omvang van een bepaald project. Na overleg gaat de interim administrateur bij uw organisatie aan de slag, net zo lang het nodig of gewenst is.

Meer informatie over onze interim administratieservice?
Zoekt u een interim administrateur in de regio Den Haag en omstreken, die u ondersteunt bij bepaalde administratieve-, financiële projecten of inherente taakgebieden? Vraag gelijk meer informatie en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor een kennismakingsgesprek.

Interim diensten

Onze werkwijze

Stap 1: Kennismakingsgesprek

Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. In dit gesprek brengen we samen in beeld hoe wij u het beste kunnen helpen. Ook laten wij zien hoe u uw administratie kunt vereenvoudigen. Of u nu graag online of liever nog met papier werkt. Geeft u gerust aan hoe u het wilt hebben, wij passen onze dienstverlening graag aan op uw wensen.

Stap 2: Prijsindicatie

Tijdens het gesprek geven wij u direct een prijsindicatie van de kosten. U hebt veel invloed op de prijs. Als u veel zelf doet, houdt u de kosten laag. Wilt u liever zo min mogelijk administratieve zorgen, dan verrichten wij eenvoudigweg meer werkzaamheden. In de overzichtelijke prijsindicatie die u na het gesprek ontvangt, ziet u in één oogopslag welke werkzaamheden wij voor u gaan verrichten.

Stap 3: Werkzaamheden

Als u akkoord bent met de prijsindicatie, gaan wij voor u aan de slag. Uw belastingaangifte, salarisadministratie en boekhouding zijn bij ons in goede handen. Tijdens het verzorgen van de werkzaamheden geven wij u graag pro-actief advies. Bijvoorbeeld over belastingvoordelen of over hoe u uw boekhouding kunt vereenvoudigen. Tegenwoordig is heel veel ook digitaal mogelijk. Handig!

Stap 4: Afronding

Na afronding van de werkzaamheden ontvangt u van ons de factuur. Deze is conform de eerder afgegeven prijsindicatie. Uiteraard blijven wij u na deze opdracht graag van dienst. Ons doel is om een duurzame relatie aan te gaan. Wij zijn dan ook trots dat veel opdrachtgevers ons al tientallen jaren weten te vinden. Want als we elkaar goed kennen, kunnen we nog betere adviezen geven. En daar profiteert u direct van!